Administrativ HR-assistent til HARDI International
Er du en dygtig og dedikeret person, der har lyst til at arbejde med HR-administration? Så er du måske den, vi leder efter til HARDI INTERNATIONAL! HARDI har brug for en administrativ HR assistent, der kan styrke deres HR-afdeling med en række forskellige opgaver. Du vil komme til at supportere HR-teamet med alt fra lovgivning og overenskomstarbejde til MS Office og kommunikation. Du vil være med til at sikre en effektiv HR-funktion, der understøtter hele organisationen.
Arbejdsopgaver:
- – Udføre administrative opgaver såsom oprettelser og vedligeholdelse af medarbejderdata i vores HR-system
- – Erfaring med referatskrivning og korrekturlæsning
- – Assistere i rekrutteringsprocesser herunder udarbejdelse af stillingsopslag og håndtering af ansøgninger
- – Være kontaktperson for medarbejdere og ledere ved spørgsmål ang. HR-processer og rapporter
- – Deltage i ad hoc HR-projekter og understøtte HR-chefen
Den ideelle kandidat:
For at få succes i stillingen har du 1-3 års erfaring med administrative opgaver indenfor HR eller lignende. Du har gerne kendskab til gældende lovgivning samt erfaring med overenskomstarbejde. Du er fortrolig med MS Office, især Excel og PowerPoint. Desuden søger vi dig med stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligt. Du kan håndtere flere samtidige opgaver og kan tage initiativ til at arbejde selvstændigt.
HARDI International tilbyder:
Du vil få en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation, her får du mulighed for personlig og faglig udvikling indenfor HR-området.
Et godt arbejdsmiljø med fagligt engagerede kollegaer.
Hvis du kan se dig selv i rollen, ser vi frem til at høre fra dig. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Ansøgning:
Søg stillingen ved at klikke på SØG, hvor du kan uploade din ansøgning og CV.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Mads Karlsen hos Actief Teknik Bureauet på tlf. 4121 1451 eller via e-mail mk@actief-teknikbureauet.dk.
Actief Teknik Bureauet varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.