Vær med til at gøre en forskel for både medarbejdere, kunder og verden omkring dig
– Bliv Servicechef hos den globale markedsleder Bosch Rexroth
Er du en engageret og inspirerende leder med et strategisk mindset? Så har du lige nu mulighed for at stå i spidsen for serviceteamet samtidig med at du bidrager til den strategiske udvikling af Bosch Rexroths bæredygtige servicekoncept i tæt samarbejde med salgsledelsen.

Dine primære ansvarsområder:
- Ansvarlig for at de danske kunder modtager en enestående serviceoplevelse og får maksimalt udbytte af Bosch Rexroths produkter og løsninger.
- Etablere et tæt samarbejde med salgsteamet samt med Certificerede Partnere for at identificere muligheder for mersalg, udarbejdelse af skræddersyede løsninger samt udvidelse af serviceporteføljen.
- Bidrage til udviklingen af servicestrategien i samarbejde med ledelsen.
- Lede, coache og sætte en tydelig retning for dit team og dermed sikre at de arbejder i tråd med Bosch Rexroths overordnede mål.
- Overvågning af serviceperformance og implementering af forbedringsinitiativer for at sikre høj kundetilfredshed.
- Proaktiv tilgang til håndtering af kundekrav og reklamationer og hjælpe medarbejderne med at finde løsninger, der gavner både kunden og virksomheden.
- Rapportering af serviceaktiviteter og resultater til ledelsen.
- Din arbejdsplads vil være på hovedkontoret i Ballerup, men der må forventes lidt rejseaktivitet til kunder, hovedkontoret i Tyskland samt til netværksmøder med serviceafdelingerne i de andre lande.
Mød dit team
Dit team består af i alt 8 erfarne serviceteknikere og koordinatorer fordelt på 3 lokationer (Ballerup, Randers og Esbjerg). De har et rigtigt godt og tæt samarbejde og mødes ofte enten via teams eller F2F møder for at skabe større samhørighed.
Stemningen i teamet er præget af god energi og arbejdsglæde og det bliver din rolle at fastholde den gode udvikling.
Kollegerne i teamet uddyber her, hvorfor teamet fungerer så godt:
”Vores hverdag er præget af stor fleksibilitet og alsidighed, hvilket skaber et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi sammen udforsker nye måder at løse opgaver og udfordringer på. Dette gør at vi kan udnytte alle vores kompetencer fuldt ud.
“Vi har tillid til hinanden i vores team og er gode til at støtte hinanden, så ingen føler sig ladt alene, det skaber et bedre samarbejde til glæde for både teamet og virksomheden.”
Lederegenskaber:
- Det er afgørende at du tager dig tid til at lære teamet at kende og observere deres dynamik for at forstå deres individuelle styrker, udfordringer og potentialer.
- Du er en åben og inkluderende leder der går foran i arbejdet med at skabe et miljø, hvor medarbejderne føler sig trygge og værdsat, så alle trives og yder deres bedste.
- Du er engageret i medarbejdernes udvikling og glæder dig over at se dem vokse med opgaven.
- Din beslutsomhed og handlekraft skaber retning og støtte til teamet, når de står over for udfordringer.
- Du formår at kommunikere klart og præcist, så dine budskaber når frem på en tydelig og forståelig måde.
Faglige kvalifikationer:
- +5 års ledelseserfaring evt. fra en teknisk produktionsvirksomhed
- Teknisk indsigt fra tidligere jobs, men du behøver ikke have teknisk baggrund
- Erfaring med medarbejder- og teamudvikling
- Erfaring med at drive og implementere procesforbedringer (evt. kendskab til CIP)
- Stærk fokus på kunderelationer og kundeservice, med evnen til at identificere kundens behov og udvide produktporteføljen
- Engelsk på forhandlingsniveau (koncernsprog), kendskab til tysk en fordel
Bliv en del af Bosch Rexroth
– en global markedsleder inden for innovativ teknologi med fokus på dig som menneske
Bosch Rexroth er en global virksomhed med lokationer i mere end 80 lande. De er markedsledende og løser krævende automatiseringsopgaver rundt om i verden ved hjælp af banebrydende teknologi og unikt branchekendskab.
Deres drivkraft er innovation og at være på forkant med alt, hvad de beskæftiger sig med. Hos Bosch Rexroth tilbyder de udfordrende opgaver på alle niveauer og samarbejde med kunder og kollegaer på tværs af afdelinger, lokationer og lande.
Bosch Rexroth har samtidig fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. De bestræber sig på at fremme en god work-life-balance, samt skabe rammerne for, at du kan nå dit fulde potentiale – både for dig selv og for Bosch Rexroth.
Er du interesseret i at høre mere?
Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant Birgitte Carlsen på bc@actief-teknikbureauet.dk eller 4144 0925.
Vi interviewer løbende til stillingen, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Erfaring | +5 år |
---|---|
IT/CAD | |
Beliggenhed | Ballerup |
Tiltrædelse | Snarest |
Ansættelsesform | Fuldtid |
Kontaktperson | Birgitte Carlsen på bc@teknikbureauet.dk eller 4144 0925. |